Nazwa przedmiotu: Kreowanie wizerunku firmy i pracowników
Wymiar: Wykład 1h; Ćwiczenia 3h
Wykładowcy: Joanna Delbar i współpracownicy
Charakterystyka przedmiotu: 1. Analiza aktualnej sytuacji firmy:
    - Założenia i standardy korporacyjne odnośnie wizerunku
    - Jak jesteśmy postrzegani?
    - Kim są nasi klienci?
    - Jaki wizerunek chcemy stworzyć?
    - Co warto udoskonalić?
2. Mój wizerunek w biznesie- ocena własnego wizerunku; jaki jest?
3. Image w biznesie -etykieta biznesu w zakresie doboru służbowej garderoby damskiej oraz męskiej.
4. Indywidualny styl w biznesie:
    - Odkrywamy swoje kolory- analiza kolorystyczna jako pomoc w doborze optymalnej palety barw dla każdego typu urody.
    - Psychologia koloru- kolory sportowe, eleganckie, najlepsze i najmniej korzystne w biznesie
    - Moda, a styl w biznesie- łączenie stylów i odnajdywanie optymalnych rozwiązań w zakresie garderoby służbowej
    - Wizerunek w biznesie odzwierciedleniem osobowości
    - Dodatki w stroju służbowym
5. Spójny wizerunek firmy
    - Spójność wizerunku firmy i jej pracowników
    - Harmonia pomiędzy wizerunkiem zewnętrznym, a świadczonymi usługami
    - Psychologiczne znaczenie dobrego wizerunku

Nasi partnerzy

 

 

 sjsi

     instytut delbar

   

   inprogress

logo baner nasze

       house of skills

Nasze inne studia

zp logo 2018

JSN Epic template designed by JoomlaShine.com