Charakterystyka przedmiotu |
1. Analiza aktualnej sytuacji firmy: - Założenia i standardy korporacyjne odnośnie wizerunku - Jak jesteśmy postrzegani? - Kim są nasi klienci? - Jaki wizerunek chcemy stworzyć? - Co warto udoskonalić? 2. Mój wizerunek w biznesie- ocena własnego wizerunku; jaki jest? 3. Image w biznesie -etykieta biznesu w zakresie doboru służbowej garderoby damskiej oraz męskiej. 4. Indywidualny styl w biznesie: - Odkrywamy swoje kolory- analiza kolorystyczna jako pomoc w doborze optymalnej palety barw dla każdego typu urody. - Psychologia koloru- kolory sportowe, eleganckie, najlepsze i najmniej korzystne w biznesie - Moda, a styl w biznesie- łączenie stylów i odnajdywanie optymalnych rozwiązań w zakresie garderoby służbowej - Wizerunek w biznesie odzwierciedleniem osobowości - Dodatki w stroju służbowym 5. Spójny wizerunek firmy - Spójność wizerunku firmy i jej pracowników - Harmonia pomiędzy wizerunkiem zewnętrznym, a świadczonymi usługami - Psychologiczne znaczenie dobrego wizerunku |