Limit miejsc: nie jest precyzyjnie określony, twarda granica to 2 x 48 = 96 miejsc. Dążymy do tego, by w edycji uczestniczyło 48 osób, niemniej dostępne na uczelni sale pozwalają nam uruchomić edycję liczącą 60 - 72 osoby bez pogorszenia warunków studiowania.
Do tej pory edycje liczyły sobie:
I - 23 osoby (Jesień '2007),
II - 63 osoby (Jesień '2008),
III - 40 osoby (Wiosna '2009),
IV - 72 osoby (Jesień '2009),
V - 39 osób (Wiosna '2010),
VI - 38 osób (Jesień '2010),
VII - 22 osoby (Wiosna '2011),
VIII - 50 osób (Jesień '2011),
IX - 23 osoby (Wiosna '2012),
X - 31 osób (Jesień '2012),
XI - 15 osób (Wiosna '2013),
XII - 35 osób (Jesień '2013),
XIII - 12 osób (Wiosna '2014),
XIV - 50 osób (Jesień '2014),
XV - 22 osoby (Wiosna '2015),
XVI - 51 osób (Jesień '2015),
XVII - 22 osoby (Wiosna' 2016),
XVIII - 39 osób (Jesień' 2016),
XIX - 21 osób (Wiosna' 2017),
XX - 53 osoby (Jesień' 2017),
XXI - 15 osób (Wiosna' 2018),
XXII - 43 osoby (Jesień' 2018),
XXIII - 16 osób (Wiosna' 2019),
XXIV - 48 osób (Jesień' 2019),
XXV - 56 osób (Jesień' 2020).
Komplet dokumentów niezbędnych do przyjęcia można przekazać na jeden ze sposobów:
1. Przesłanie w formie elektronicznej za pomocą formularza on-line (forma preferowana). Procedura zapisów jest prosta i niekłopotliwa, przeciętnie zajmuje maksimum 10 minut. Oto ona:
Zgodnie z wybranym lub ustalonym indywidualnie schematem płatności wnosimy pierwszą ratę opłaty. Zapisujemy potwierdzenie przelewu. Osoby dofinansowane przez pracodawcę proszone są o jego oświadczenie odnośnie kwot i terminów dofinansowania (w dowolnej postaci przyjętej w firmie). Oświadczenie nie musi być podpisane zgodnie z reprezentacją firmy.
Przygotowujemy dokumenty:
Potwierdzenie rejestracji wysyłamy przeciętnie w przeciągu kilku godzin od zgłoszenia.
W przypadku częściowej lub całkowitej płatności przez pracodawcę – składamy najpierw wniosek bez potwierdzenia przelewu od pracodawcy, a fakturowaniem zajmie się nasza księgowość. W nietypowych przypadkach – proszę pisać lub dzwonić – na pewno pomożemy!
2. Przesłać drogą e-mail na adres: zapisy@zarzadzanie-it.pl
Przygotowujemy dokumenty:
3. Przesłać pocztą lub kurierem na adres Instytutu Automatyki i Informatyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej:
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej
Gmach Elektroniki Politechniki Warszawskiej
ul. Nowowiejska 15/19, pok. 518
00-665 Warszawa
Przygotowujemy dokumenty:
4. Dostarczenie osobiście do sekretariatu Instytutu, pok. 518 (5 piętro) lub pok. 521 (5 piętro) czynnym w dni robocze w godzinach 9:00-15:00 w kopercie z dopiskiem "Studia podyplomowe ZZIT".
Otrzymanie dokumentów potwierdzimy e-mailem lub telefonicznie. Jeśli potrzebują Państwo fakturę proszę zaznaczyć ten fakt w formularzu wniosku o przyjęcie na studia podyplomowe w odpowiedniej rubryce.
ZAKOŃCZENIE REKRUTACJI: 28 lutego 2021 r.
Chcesz otrzymywać broszurę informacyjną o studiach lub przesłać zgłoszenie ?